Zgodnie z Ustawą o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. 2005 nr 64 poz. 565 oraz Rozporządzeniem Prezesa Ministrów w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczenia dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym Dz.U. 2005 Nr 200 poz. 1651 informujemy, że Starostwo Powiatowe w Raciborzu uruchomiło Elektroniczny Urząd Podawczy (EUP) wraz z Elektroniczną Skrzynką Podawczą (ESP) - "Dostępny publicznie środek komunikacji elektronicznej służący do przekazywania informacji w formie elektronicznej do podmiotu publicznego przy wykorzystaniu powszechnie dostępnej sieci teleinformatycznej".
W celu złożenia dokumentu elektronicznego należy wypełnić dostępny na naszej stronie (www.bip.powiatraciborski.pl – Elektroniczna Skrzynka Podawcza) formularz i opatrzyć go bezpiecznym podpisem elektronicznym wygenerowanym w oparciu o certyfikat kwalifikowany wydany przez dowolnego polskiego wystawcę.
Po złożeniu elektronicznego dokumentu otrzymają Państwo Urzędowe Poświadczenie Odbioru (UPO).
Aktualnie dostępne są następujące formularze:
- złożenie skargi do urzędu,
- złożenie sprawy do urzędu,
- złożenie wniosku do urzędu.
Klawisze Dostępności
Zamiast klawisza Alt możesz użyć H