Samorządy promować się będą głównie z wykorzystaniem publikacji związanych z turystyką. Oprócz tego na stoisku wystawienniczym znaleźć będzie można filmy i gadżety promocyjne, ulotki i inne materiały. Ofertę promocyjną stanowić będą również materiały, które na targi przekazały firmy ściśle związane z turystyką (tj. hotele i ośrodki rekreacyjno-wypoczynkowe).
Na realizację przedsięwzięcia Racibórz otrzymał dofinansowanie w kwocie 15 tys. zł. Otrzymane środki umożliwiły stworzenie profesjonalnego stoiska wystawienniczego oraz baneru, jak również umieszczenie dodatkowej informacji o miastach partnerskich w Katalogu Targowym - zarówno w Jabłońcu, jak i Opolu.
Międzynarodowe Targi Turystyczne "Euroregion Tour 2006" w Jabłońcu nad Nysą to pierwszy etap realizacji unijnego zadania. Kolejnym, drugim, będzie uczestnictwo tej samej grupy samorządów na VI Międzynarodowych Targach Turystyki, Sportu i Wypoczynku w Opolu w dniach od 5 do 7 maja br.
Klawisze Dostępności
Zamiast klawisza Alt możesz użyć H