Samorządy promować się będą głównie z wykorzystaniem publikacji związanych z turystyką. Oprócz tego na stoisku wystawienniczym znaleźć będzie można filmy i gadżety promocyjne, ulotki i inne materiały. Ofertę promocyjną stanowić będą również materiały, które na targi przekazały firmy ściśle związane z turystyką (tj. hotele i ośrodki rekreacyjno-wypoczynkowe).
Na realizację przedsięwzięcia Racibórz otrzymał dofinansowanie w kwocie 15 tys. zł. Otrzymane środki umożliwiły stworzenie profesjonalnego stoiska wystawienniczego oraz baneru, jak również umieszczenie dodatkowej informacji o miastach partnerskich w Katalogu Targowym - zarówno w Jabłońcu, jak i Opolu.
Międzynarodowe Targi Turystyki, Sportu i Wypoczynku w Opolu to kolejny etap realizacji unijnego zadania. Przypomnijmy, że Miasto Racibórz, Powiat Raciborski i czeska Opava prezentowały już wspólnie swoje atrakcje turystyczne w marcu br. na Międzynarodowych Targach Turystycznych "Euroregion Tour 2006" w Jabłońcu nad Nysą.
Klawisze Dostępności
Zamiast klawisza Alt możesz użyć H