Ziemia raciborska wkrótce wyruszy do Poznania

2011-10-10, Poniedziałek

W dniach 19-22 października br. w Poznaniu rozpoczną się kolejne Targi Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON 2011. Miłośnicy i sympatycy turystyki będą mogli zapoznać się z bogatą ofertą Raciborszczyzny, którą w ramach unijnego projektu zaprezentują pracownicy Agencji Promocji Ziemi Raciborskiej i Wspierania Przedsiębiorczości na Zamku Piastowskim w Raciborzu.


Tour Salon to ostatnie targi turystyczne w ramach projektu pt. "Oaza pereł śląskiego gotyku – promocja markowych produktów ziemi raciborskiej na targach turystycznych". Jego celem jest promocja dwóch głównych atrakcji turystycznych powiatu raciborskiego: Pocysterskiego Zespołu Klasztorno – Pałacowego w Rudach oraz Zamku Piastowskiego w Raciborzu. Na turystów odwiedzających stoisko czekają m.in. foldery, broszury, mapy i gadżety promocyjne.

Targi TOUR SALON co roku gromadzą na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich wystawców z kilkudziesięciu krajów oraz wielotysięczną publiczność - zarówno profesjonalistów podczas dwóch pierwszych dni branżowych, jak i klientów indywidualnych, szukających pomysłów na ciekawe spędzanie wolnego czasu.

Targi są miejscem szerokiej prezentacji krajów, regionów, najnowszych ofert i atrakcji turystycznych, a także spotkań biznesowych i nawiązywania nowych kontaktów handlowych wśród przedstawicieli branży.

W TOUR SALONIE udział biorą:
• przedstawiciele wszystkich polskich i wielu zagranicznych regionów,
• narodowe ośrodki promocji turystycznej,
• przestrzeń "WySPA Zdrowia" gdzie zaprezentowane zostaną najnowsze oferty obiektów SPA i wellness, uzdrowisk, sanatoriów i hoteli,
• "Turystyka aktywna – Extreme",
• "Turystyka Biznesowa" - prezentacja obiektów z salami konferencyjnymi, centrów konferencyjnych i sprzętu do ich obsługi,
• "Ekspozycja Autokarów",
• PORT LOTNICZY TOUR SALON, czyli ekspozycja lotnisk i przewoźników lotniczych,
• biura podróży,
• touroperatorzy,
• gestorzy bazy noclegowej,
• hotele,
• przewoźnicy,
• firmy świadczące usługi dla turystyki,
• wydawnictwa i portale internetowe.


Targom towarzyszy co roku bogaty program wydarzeń - konferencji, seminariów, prezentacji, pokazów i konkursów. Dla zwiedzających Tour Salon to okazja do zapoznania się z zachęcającymi ofertami turystycznymi, możliwość poznania nowinek w branży, produktów turystycznych czy chociażby skuszenie się na atrakcje oferowane przez wystawców m. in. pokazy, konkursy i degustacje na stoiskach, czy też występy artystyczne na scenie. To także możliwość zobaczenia plejady gwiazd polskiej turystyki w jednym miejscu i czasie!

Podczas najbliższej edycji targów wręczone zostaną po raz drugi w historii TOUR SALONU, Złote Medale MTP dla najlepszych produktów turystycznych, co jest doskonałą formą promocji oraz rodzajem wyeksponowania czasem nieodkrytych "perełek polskiej turystyki".

Krajem Partnerskim TOUR SALON 2011 zostało w tym roku Maroko – coraz chętniej odwiedzane przez turystów, lecz nadal tajemnicze, magiczne i odurzające wonią orientalnych przypraw.



Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Działanie 3.4 "Promocja turystyki".



wszystkie
początek strony