Aby móc skorzystać z tego przywileju organizacja pożytku publicznego do 20 listopada 2007 r. powinna złożyć naczelnikowi urzędu skarbowego, właściwego ze względu na siedzibę organizacji, informację zawierającą numer jednego rachunku bankowego, właściwego do przekazywania zadeklarowanych przez podatników darowizn. Informacja musi zostać opatrzona podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania organizacji oraz zawierać dodatkowe dane identyfikujące organizację, takie jak pełna nazwa, NIP, adres siedziby i numer KRS. Należy również przedłożyć potwierdzenie zgłaszanego rachunku przez bank prowadzący ten rachunek.
Organizacje, które mają swoją siedzibę na terenie powiatu raciborskiego powyższe informacje powinny złożyć w Urzędzie Skarbowym w Raciborzu w pokoju nr 23 (I piętro) w godz. od 7.00 do 18.00 w poniedziałki oraz w godz. od 07.00 do 15.00 w dniach od wtorku do piątku. Kontakt telefoniczny pod numerem: 032 415 42 11(12) wew. 123.
Szczegółowe informacje dostępne są na internetowych stronach Ministerstwa Finansów: www.mf.gov.pl.
Klawisze Dostępności
Zamiast klawisza Alt możesz użyć H