Od 1 lipca br. nowym Powiatowym Rzecznikiem Praw Konsumentów będzie Anna Szukalska. Zmianie ulegnie także lokalizacja biura. Klienci, którzy chcą skorzystać z pomocy rzecznika mogą zgłaszać się do biura nr 7 w tut. starostwie (parter, budynek A – żółty).
Powiatowy Rzecznik Konsumentów wykonuje zadania powiatu w zakresie ochrony praw konsumentów.
Do jego zadań należy w szczególności:
1. zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów,
2. składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów praw miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów,
3. występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumenckich,
4. współdziałanie z właściwymi miejscowo delegaturami Urzędu, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi,
5. wykonywanie innych zadań określonych w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów lub w przepisach odrębnych.
Dane kontaktowe:
tel. (32) 45 97 322, (32) 45 97 300, fax. (32) 415 87 36
e-mail: [email protected]
Godziny urzędowania:
Poniedziałek, środa, czwartek od 7.30 do 15.30
wtorek od 12.00 do 17.00
piątek od 7.30 do 14.00
Opis sposobu załatwiania spraw przez Powiatowego Rzecznika Praw Konsumentów znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej:
http://www.bip.powiatraciborski.pl/zalatwianie_spraw_w_urzedzie/powiatowy_rzecznik_konsumentow.html
Klawisze Dostępności
Zamiast klawisza Alt możesz użyć H