Zgłaszający powinien:
- dysponować danymi identyfikacyjnymi osoby uprawnionej do bonu (imię, nazwisko, PESEL, jeśli nie nadano to seria i nr dokumentu tożsamości),
- podać dane kontaktowe (nr telefonu, adres e-mail),
- przedstawić krótki opis problemu.
W dalszej kolejności zgłoszenie przekazywane jest do Polskiej Organizacji Turystycznej (POT), która:
1. Dokonuje wstępnej analizy sprawy. Jeżeli istnieje taka konieczność POT dokonuje odpowiednich czynności w zakresie wartości bonu.
2. Wprowadza informacje na temat sposobu obsługi do systemu obsługi zgłoszeń.
Następnie:
1. Infolinia PBT informuje klienta o sposobie postępowania.
2. POT prowadzi postępowanie wyjaśniające.
3. POT wydaje decyzję administracyjną.
4. POT dokonuje odpowiednich czynności w systemie w zakresie wartości bonu.
Klawisze Dostępności
Zamiast klawisza Alt możesz użyć H