Starostwo Powiatowe w Raciborzu informuje, iż wznowione zostaje wspieranie działań mieszkańców Powiatu Raciborskiego w zakresie likwidacjiodpadów azbestowych powstałych przy wymianie lub usunięciu pokrycia dachowego, elewacji lub innych elementów budowlanych zawierających azbest.
Mieszkańcy Powiatu Raciborskiego od dnia 13.04.2011r. mogą składać "Wnioski o udzielenie dotacji celowej z budżetu Powiatu Raciborskiego na dofinansowanie kosztów inwestycji związanych z demontażem, usuwaniem i unieszkodliwianiem elementów zawierających azbest". Wnioski należy składać do dnia 31 października 2011r. Realizacja Wniosków odbywać się będzie wg. kolejności zgłoszeń, do wyczerpania rocznego limitu środków finansowych przeznaczonych na zadanie.
Regulamin przyznawania dotacji oraz wzór Wniosku,są dostępne w Referacie Ochrony Środowiska, Gospodarki Wodnej i Rolnictwa tut. Starostwa, pok. 309 tut. Starostwa Powiatowego oraz na stronach internetowych:
oraz
https://www.powiatraciborski.pl/starostwo/zasady_dotacje.html
Wnioski należy składać w Biurze Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Raciborzu, przy Pl. Okrzei 4.
Wszelką pomoc oraz niezbędne informacje w przedmiotowej sprawie można uzyskać w Referacie Ochrony Środowiska, Gospodarki Wodnej i Rolnictwa tut. Starostwa, pok. 309 lub pod nr telefonu 32/45 97 337.
Klawisze Dostępności
Zamiast klawisza Alt możesz użyć H