Wymagania dodatkowe:
- umiejętność organizowania pracy z osobą z niepełnosprawnością,
- umiejętność porozumiewania się z osobą z niepełnosprawnością,
- samodzielność,
- odporność na sytuacje stresowe,
- empatia.
Zakres zadań wykonywanych na ww. stanowisku:
- wsparcie w wypełnianiu ról społecznych i w prowadzeniu gospodarstwa domowego (np. pomoc w zakupach, pomoc w sprzątaniu, pranie i prasowanie odzieży itp.),
- wsparcie w czynnościach samoobsługowych (np. przygotowywanie posiłków i pomoc w ich spożywaniu, mycie głowy i ciała, golenie, słanie łóżka itp.),
- wsparcie w przemieszczaniu się poza miejscem zamieszkania (np. asystowanie w podróży środkami komunikacji publicznej itp.),
- wsparcie w podejmowaniu aktywności życiowej i komunikowaniu się z otoczeniem (np. wyjście na spacer, pomoc w załatwieniu spraw urzędowych itp.).
Wymagane do złożenia dokumenty:
a) CV - Curriculum Vitae,
b) kopie dyplomów lub innych dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje,
c) podpisana informacja o przetwarzaniu danych osobowych (do pobrania poniżej lub na miejscu w Starostwie).
Forma zatrudnienia:
Umowa zlecenie, czas pracy regulowany w porozumieniu z osobą z niepełnosprawnością.
Wynagrodzenie:
Stawka godzinowa – 41,00 zł brutto.
Miejsce i termin składania dokumentów:
a) osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Raciborzu, Plac Stefana Okrzei 4,
b) pocztą elektroniczną na adres: [email protected] w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego,
c) pocztą na adres Starostwa Powiatowego z dopiskiem: ”Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” w terminie do 09.03.2024 r. (decyduje data wpływu do Starostwa Powiatowego w Raciborzu).
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny z Referatem Spraw Społecznych pod numerem telefonu: 32 459 73 48.
Nazwa pliku | Data publikacji | Rozmiar | Pobierz | |
---|---|---|---|---|
Załącznik nr 3 - RODO Starostwo Powiatowe w Raciborzu (1) | 24-02-23 12:14 | 132.77KB | pobierz |
Klawisze Dostępności
Zamiast klawisza Alt możesz użyć H