Pod koniec stycznia br. Zarząd Województwa Śląskiego zainaugurował prace nad utworzeniem dwóch powiązanych ze sobą strategii komunikacji marketingowej w zakresie atrakcyjności gospodarczej i inwestycyjnej oraz turystycznej Województwa Śląskiego. Celem programów jest określenie korzystnego wizerunku regionu oraz wypracowanie metod jego skutecznej promocji. Odpowiedzialna za sformułowanie dwóch strategii promocji jest firma "Grupa Eskadra", specjalizująca się w promocji regionów oraz miast. Została ona wyłoniona w przetargu.
W styczniu zorganizowano warsztaty z udziałem przedstawicieli środowisk samorządowych, gospodarczych oraz branży turystycznej. Wnioski z nich posłużyły autorom do sformułowania projektów Strategii. Teraz konsultacje społeczne będą kolejnym krokiem do pełnego dopracowania do końca marca br. powstających dokumentów. Zgoda wszystkich instytucji oraz środowisk wokół promocji regionu jest najlepszą gwarancją jej skutecznej realizacji.
Społeczne konsultacje projektu strategii marketingowej w zakresie atrakcyjności gospodarczej i inwestycyjnej oraz turystycznej Województwa Śląskiego rozpoczęły się 19 lutego br. i potrwają do 1 marca br. Konsultacje dla powiatów raciborskiego i wodzisławskiego odbędą się 26 lutego br. w Domu Kultury "Strzecha" w Raciborzu przy ul. Londzina 38, początek o godz. 9.00.
Klawisze Dostępności
Zamiast klawisza Alt możesz użyć H