Centrum Rozwoju Inicjatyw Społecznych CRIS oraz Starostwo Powiatowe w Raciborzu zapraszają do udziału w bezpłatnym szkoleniu "Jak założyć i prowadzić spółdzielnię socjalną?".
Termin: 5 lutego 2013;
Godz.: 16.00 - 20.00;
Miejsce: Zamek Piastowski w Raciborzu (ul. Zamkowa 2).
W szkoleniu mogą wziąć udział przedstawiciele organizacji pozarządowych, grup inicjatywnych (koła gospodyń wiejskich, grupy hobbystyczne), klubów sportowych, ochotniczych straży pożarnych, kościelnych osób prawnych (np. parafie, Caritas), a także osoby fizyczne zainteresowane spółdzielczością socjalną.
Zakres tematyczny:
- podstawowe akty prawne związane z tematyką spółdzielni socjalnych;
- kto może założyć spółdzielnię socjalną?;
- fundusze w spółdzielni;
- przygotowanie i przeprowadzenie walnego zebrania założycielskiego;
- procedury rejestracji spółdzielni;
- źródła finansowania spółdzielni socjalnych;
- spółdzielczość socjalna - dobre praktyki.
Aby wziąć udział w szkoleniu należy wysłać formularz zgłoszeniowy mailem na adres [email protected] lub faksem na nr 32 739 55 12 wew. 106. Termin nadsyłania zgłoszeń mija 1 lutego 2013 r. Ilość miejsc w szkoleniu ograniczona.
Formularz zgłoszeniowy - plik do pobrania
Więcej informacji: Szkolenie z tworzenia i funkcjonowania spółdzielni socjalnych
Szkolenie organizowane jest w ramach projektu "Inkubator Ekonomii Społecznej Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Klawisze Dostępności
Zamiast klawisza Alt możesz użyć H