Do 30 listopada trwa pilotażowa ankieta monitorowania poziomu satysfakcji pacjenta

2015-11-23, Poniedziałek

Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia zaprasza do udziału w badaniu satysfakcji pacjentów ze świadczeń Podstawowej Opieki Zdrowotnej udzielanych w ramach Narodowego Fundusz Zdrowia.

Ogólnopolskie badanie ma na celu określenie poziomu zadowolenia pacjentów z organizacji udzielania świadczeń zdrowotnych. Analiza informacji uzyskanych na podstawie kwestionariuszy ankiet udostępnionych pacjentom w formie elektronicznej i papierowej wskaże obszary w zakresie jakości obsługi pacjentów, które należy wzmacniać i umożliwi opracowanie dobrych rozwiązań organizacyjnych.

Ankieta skierowana jest do Pacjentów, którzy skorzystali ze świadczeń POZ (z wyłączeniem nocnej i świątecznej pomocy lekarskiej) w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Kwestionariusz ankiety w formie elektronicznej można wypełnić pod adresem http://ankiety.nfz.gov.pl/index.php/377824, a także w formie papierowej w siedzibach Funduszu. W Śląskim OW NFZ kwestionariusze ankiety dostępne są w Biurze Obsługi Ubezpieczonych w Katowicach (ul. Kossutha 13), Delegaturach: w Bielsku-Białej (ul. Karpacka 24), Częstochowie (ul. Czartoryskiego 28) i Rybniku (ul. 3 Maja 29).

Wypełnianie ankiety zajmuje ok. 4 minut.

Wszelkie sugestie oraz uwagi biorących udział w badaniu pacjentów będą niezwykle cenne i posłużą do opracowania rozwiązań usprawniających organizację udzielania świadczeń.

wszystkie
początek strony