Badanie satysfakcji klienta online

2012-05-21, Poniedziałek

Od dziś klienci Starostwa Powiatowego w Raciborzu mogą wyrazić swoją opinię nt. jakości usług świadczonych przez nasz urząd za pomocą internetowej ankiety. Wszystkie odpowiedzi, uwagi oraz opinie są bardzo cenne i pozwolą udoskonalić system obsługi klientów w naszym urzędzie. Ankieta jest dostępna na stronie www.powiatraciborski.pl (ikona Badanie satysfakcji klienta w prawym dolnym rogu strony).

Narzędzie ankietowe jest jednym z elementów projektu pn. "Sprawny samorząd. Wdrażanie usprawnień w zarządzaniu jednostką samorządu terytorialnego w 10 urzędach gmin i 2 starostwach powiatowych z terenu województwa opolskiego i śląskiego".

Projekt ten jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu V "Dobre rządzenie", Działania 5.2. "Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej", Poddziałania 5.2.1. "Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej ".

Uczestniczą w nim miasta: Brzeg, Głuchołazy, Kędzierzyn – Koźle, Pszów, Racibórz, Rydułtowy i Radlin, gminy: Kornowac, Krzyżanowice, Pietrowice Wielkie, oraz powiaty Brzeski i Raciborski.

Celem ogólnym projektu jest zapewnienie optymalnej jakości wykonywania zadań publicznych jednostek samorządu terytorialnego poprzez usprawnienie zarządzania procesami ich realizacji przez urzędy projektodawców.

Realizacja projektu potrwa do końca 2012 roku.

 

wszystkie
początek strony