Badanie poziomu zadowolenia klientów starostwa trwa

2014-09-12, Piątek

Do końca września studenci Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu będą przeprowadzać badanie poziomu zadowolenia klienta z usług świadczonych w Starostwie Powiatowym w Raciborzu. Wyniki ankiet pomogą udoskonalić wdrożony w urzędzie system obsługi klientów. Licząc na pozyskanie jak największej liczby informacji oraz ułatwienie klientom udzielania odpowiedzi na pytania ankietowe badanie przeprowadzą i dane odnotują studenci raciborskiej uczelni.

Studenci PWSZ będą prosić klientów Starostwa Powiatowego w Raciborzu o poświęcenie kilku minut i udzielenie odpowiedzi na pytania dotyczące m.in. czynników wpływających na zadowolenie z usług czy trudności napotykanych podczas załatwiania spraw. Chętnie będą też przyjmowane wszelkie sugestie dotyczące usprawnienia pracy starostwa. Wiele z dotychczasowych sugestii naszych klientów m.in. winda, więcej miejsc parkingowych, nowy Biuletyn Informacji Publicznej, zostało już zrealizowanych.

Zachęcamy do udziału w badaniu ankietowym. Państwa opinie i uwagi bardzo cenne, pozwolą usprawnić i udoskonalić poziom obsługi klientów w naszym urzędzie.

Ponadto informujemy, że klienci starostwa mogą wyrazić swoją opinię nt. jakości usług świadczonych przez nasz urząd za pomocą internetowej ankiety. Ankieta jest dostępna na stronie www.powiatraciborski.pl (ikona: Badanie satysfakcji klienta w prawym dolnym rogu strony https://www.powiatraciborski.pl/starostwo/satysfakcja_klienta.html

wszystkie
początek strony