Badanie poziomu zadowolenia klientów Starostwa

2009-04-02, Czwartek

W kwietniu i maju br. studenci Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu będą przeprowadzać badanie poziomu zadowolenia klienta z usług świadczonych w Starostwie Powiatowym w Raciborzu. Wyniki ankiet pomogą udoskonalić wdrożony w urzędzie system obsługi klientów. Licząc na pozyskanie jak największej liczby informacji oraz ułatwienie klientom udzielania odpowiedzi na pytania ankietowe badanie przeprowadzą i dane odnotują studenci raciborskiej uczelni.

Już od poniedziałku (06.04.2009r.) studenci PWSZ będą prosić klientów Starostwa Powiatowego w Raciborzu o poświęcenie kilku minut i udzielenie odpowiedzi na pytania m.in. dotyczące czynników wpływających na zadowolenie z usług urzędników czy trudności napotykanych podczas załatwiania spraw. Chętnie będą też przyjmowane wszelkie sugestie dotyczące usprawnienia pracy Starostwa.

Przypomnijmy, w latach 1999-2000 w Starostwie Powiatowym w Raciborzu został zaprojektowany, opracowany i wdrożony System Zarządzania Jakością. Starostwo jest pierwszym urzędem powiatowym w kraju, w którym wdrożono System Zarządzania Jakością. Od czasu uzyskania certyfikatu z RWTÜV - Cert we wrześniu 2000r. urząd sukcesywnie doskonali wdrożony System. Jednym z jego elementów są systematyczne badania ankietowe dot. satysfakcji klienta.

Prosimy o udział w badaniu ankietowym. Państwa opinie i uwagi są bardzo cenne, pozwolą usprawnić i udoskonalić poziom obsługi klientów w naszym urzędzie.

wszystkie
początek strony